Beograd

Beogradske elektrane upozorile potrošače na pojavu lažnih majstora i lažnih letaka

Možda se grejna sezona bliži kraju, ali sezoni prevaranata izgleda da kraja nema. Beogradske elektrane su izdale saopštenje za javnost u kome upozoravaju potrošače na pojavu lažnih majstora i lažnih letaka.

“Javnom komunalnom preduzeću „Beogradske elektrane“ u proteklih nekoliko dana javilo se više potrošača proveravajući informacije iz letka koje su nepoznate osobe ubacile u poštanske sandučiće ili zalepile na ulazna vrata stambenih zgrada. Letkom, iza kojeg ne stoje „Beogradske elektrane“, naslova „UPOZORENjE VLASNICIMA STANOVA“, pozivaju se vlasnici stanova da, kako je navedeno, zamene radijatore zbog njihovog lošeg kvaliteta kako bi navodno sprečili materijalne štete, zatim, da se za proceduru obrate „Beogradskim elektranama“, kao i da osiguraju svoje stanove od potencijalne štete preko JKP „Infostan tehnologije“. S obzirom da „Beogradske elektrane“ nisu slale nikakve letke potrošačima, upozoravamo građane na mogućnost prevare i lažnog predstavljanja. Takođe, pojavljuju se i osobe koje se potrošačima lažno predstavljaju kao radnici preduzeća i od njih iznuđuju novac za navodnu popravku kvarova na kućnim grejnim instalacijama, kao i za zamenu radijatora, ventila i slično. Apelujemo na korisnike da budu oprezni i da nikome ko se predstavlja kao zaposleni u „Beogradskim elektranama“ ne daju novac za navodne popravke, prepravke instalacija ili ugradnju opreme. Kako bismo sprečili dalje zloupotrebe ovog tipa, još jednom našim potrošačima skrećemo pažnju da mobilne ekipe „Beogradskih elektrana” na teren izlaze po prijavi reklamacije Dispečerskom centru i da ne uzimaju novac za intervencije”, navodi se u saopštenju Beogradskih elektrana.

Izvor: Beogradske elektrane

Slični članci

Back to top button