
Da prevare putem Interneta nisu stvar prošlosti, svedoči najnovija neprijatnost sa kojom su se suočili pojedini klijenti banke Intesa. Oni su se obratili banci zbog poruke koju su dobili putem društvene mreže Fejsbuk, u kojoj im se sa lažnog naloga ove banke traže podaci sa platne kartice i informacije o stanju na računu.
Foto: Facebook/Banca Intesa
Banka je danas upozorila sve klijnete na moguću manipulaciju, zamolila ih da ne postupaju prema instrukcijama i obrišu poruku, jer je reč o pokušaju prevare građana.
“Obavešteni smo da je nekoliko naših klijenata preko društvene mreže Facebook dobilo poruku u kojoj se od njih zahteva da dostave podatke o svojoj platnoj kartici i visini raspoloživih sredstava na računu, a koju je navodno poslala Banca Intesa. Molimo vas da u cilju bezbednosti Vaših podataka, ne postupate prema instrukcijama iz poruke, kao i da poruku odmah obrišete”, navodi se u saopštenju banke.
Banka Intesa je obavestila javnost da je preduzela sve aktivnosti u cilju sprečavanja slanja ovih poruka klijentima. “Banca Intesa ovaj tip obaveštenja klijentima šalje putem zvanične imejl komunikacije sa digitalnim potpisom, čime omogućava verifikaciju identiteta pošiljaoca i pre otvaranja imejla”, podsećaju u banci Intesa.